fredag 14. juni 2013

Stillstand langs gjerdet

Ettersom hagen min er litt under oppbygging, så er det litt dårlig med nye spennende utsprungne blomster akkurat nå. Men med hodet begravd i plantebøker og stadige turer innom ett og annet hagesenter, så dukker det opp mer litt etter litt. 

For en herlig tid!

Det er litt stillstand langs gjerdet mitt. Jeg har fått luket meg helt ned til enden for noen uker siden, og byttet ut tre roser som gikk dukken i vinter. Akkurat nå, så er det ikke annet enn blader og knopper, så det ser litt glissent ut. Jeg går og myser hver dag. Og venter. Og venter... Planen er å utvide bedet etterhvert som det dukker opp flere planter. Nå er det bare klatreplanter som driver og rotfester seg, Det blir spennende å se om gjerdet gror helt igjen en dag.


Den ene buskrosen min bugner av knopper. Jeg tror dette er 'Maidens Blush' som blir ca. 2,5 meter. Men det tar kanskje ett par år før den nærmer seg de dimensjonene. 

Se på alle de knoppene, da!


Ha en fin kveld!
Solveig

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, oppi hodet mitt så er det en plan:) Håper den tettes helt igjen etterhvert.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...