lørdag 8. juni 2013

Dilla på Ridderspore

Jeg har skikkelig dilla på riddersporer! I år har jeg gått amok i nettbutikker. Her er de jeg har fått tak i frø til, pluss den jeg har i hagen fra før.

Med andre ord, så er det fem forskjellige sorter som skal få bo i hagen min; og finner jeg fler, så får de plass de og! Så da er det bare å vente på at det skal spire...

'Dusky Maidens' (bilde fra Thompson & Morgan)

Delphinium 'Green Twist' (bilde fra Thompson & Morgen)

Delphinium x cultorum 'Centurion Lilac Blue Bicolor F1 Hybrid' (bilde fra Thompson & Morgan)

Delphinium 'Magic Fountains Mix' (bilde fra Suttons)

Delphinium hybrida 'New Zealand Doubles Mixed' (bilde fra Thompson & Morgan)

Delphinium 'Black Knight'. Bilde fra hagen i fjor, og i år er planten blitt dobbelt så stor!
Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...