torsdag 27. juni 2013

Dagens rapport

Det stakkars Kongslyset mitt ble nesten jevnet med gressplenen under regnværet i går. Men en liten "oppstramming" ga dette resultatet. I grunn ganske kreativt... De retter seg kanskje etter hvert. Det er meldt finvær en tid framover, så da kan man få gjort litt mer i hagen også når en kommer hjem fra jobb.




Kveldsvasken foregår utendørs i dag.



Og en pion springer snart ut. Faktisk årets eneste. Den andre pionen min har ikke kommet med en eneste knopp. Dette er andre året jeg har dem, så da venter jeg spent på neste års blomstring.



Også buskrosen min 'Maidens Blush' har begynt å pryde hagen med sine rosa blomster. Den er full av knopper.



Ha en fin kveld:)
Solveig

1 kommentar:

  1. Regnet har klemt flat mange av mine planter også, og det er så ergelig. Jeg løper ut for å støtte opp og binde fast. Kongslyset ditt var kjempe fint. Flott farge.
    Håper regnet holder seg unna når pionene kommer i blomst.

    Ønsker deg en fin helg. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...