søndag 10. august 2014

Større bed

Når man har sådd altfor mange staudefrø, og det samtidig er salg på stauder på alle hagesentrene... ja da blir det litt vanskelig å putte nedi alt. I tillegg har jeg ett par roser fra tidligere i sommer som jeg ikke har fått satt i jorda. De ble kjøpt på impuls. Ikke fordi jeg trengte dem... som så mange andre ting.

Så det eneste man kan gjøre da, er å utvide bedene. Så da gjør jeg det, da...


Sakte, men sikkert har jeg fått dratt opp gress med rot og topp. Og kroppen er helt støl, så det har nok vært god trening også. To fluer i en smekk, altså.


Ellers så har jo de flotte malvaene mine også slått rot. Litt sen start, men nok til å frø seg til neste år. Det blir bra!



Ha en flott kveld. I kveld er det også fullmåne:)
Solveig

1 kommentar:

  1. Så utrolig flotte! Har du noe mer navn? (Finns jo så mange malvaer ;) Er de flerårige, eller sår du hvert år? Lette/vanskelige ? Kjempefine! Vil også ha!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...