onsdag 30. april 2014

Staudene har knopper

Det er helt utrolig! Staudene har begynt å knoppe seg nå allerede i slutten av april. Både kornblomsten og pionen som står i det varmeste bedet mitt. Langs husveggen. Det skal jeg nå si, men allikevel... det er ganske tidlig... Men jeg skal ikke klage. Håper bare at det klarer seg de nærmeste dagene når det er meldt kaldere vær.




Og tomatene mine som har stått ute ett par uker, må jeg kanskje ta inn i natt, eller legge en duk over. det er nok best.


Bønnene også...


Ha en fin kveld:)
Solveig

2 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg har bestilt clematisene hos Rom hagemiljø. Jeg bestilte de for en måned siden, så utvalget kan være noe dårligere nå. Men du kan jo kikke i nettbutikken og se hva de har igjen.
    www.bogrontrom.no/klematis/

    Flotte knopper du har på peonene dine!

    SvarSlett
  2. Se her var det mye fint på gang, så flotte planter du har fått frem.
    Tenk at staudene står med knopper nå så tidlig, dette må bli en fin sommer.

    Fine bilder, klem fra Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...