onsdag 25. juni 2014

Pion 'Auten's Red Sport'

Jeg har skrevet om denne før, men her kommer litt mer utfyllende...
Jeg kjøpte denne i fjor i Pionhagen. For å si det sånn: Jeg ble helfrelst! Jeg endte opp med seks nye pioner... Og hadde to fra før. Med så mange fine pioner på ett sted... jeg tør ikke dra dit igjen i år, da ryker nok feriebudsjettet... 
Men det var ikke mange som var som denne. Dyp, mørk, vinrød av farge. Fylt og med gult senter... for en velvære! Og der i Pionhagen var den ca. 2 meter i diameter... Jeg har vært så heldig å få tre blomster på den i år. Jeg var jo ikke sikker på om den kom til å blomstre allerede første året. Men det gjorde den altså, og jeg føler meg heldig som har denne i hagen. Vi er litt snåle sånn, vi hage-elskere... ikke sant? Imidlertid har det gått opp for meg at den er litt feilplassert, og jeg lurer på om den synes det er greit å bli flyttet litt på. Samme bedet, men i andre enden... nærmest sitteplassen....:)
Om noen blir i overkant misunnelig nå, så kan dere gå inn på denne linken: PIONHAGEN.NO. Der kan det meste av pioner bestilles.



Ha en flott kveld:)
Solveig

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...