onsdag 11. juni 2014

Allium giganteum 'Globemaster'

Etter at jeg har vært på tur noen dager og kom hjem til et nettverk som ikke virket, så har jeg en del å ta igjen... Det har jo skjedd så utrolig mye siden sist... fikk lagt ut ett par bilder gjennom telefonen, men det er ikke all verden...

Legger ut noen bilder av denne flotte Alliumen. I fjor hadde jeg en løk som kom opp. I år har jeg fått en bonusplante: Jeg har nemlig fått to:) Og det passer meg midt i blinken, for de er de kuleste plantene jeg har i hagen. Rett og slett. Slekta heter Allium som er den samme som den løken vi spiser. Den er altså ikke bare en vanlig løk, men en løk, faktisk.... he-he...

Jeg har tatt med bilder helt fra den viste seg for første gang i år, og her er en link til det jeg skrev om den i fjor Allium giganteum 'Globemaster'







Ha en strålende kveld:)
Solveig

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...