tirsdag 14. mai 2013

Fargeglad:)

Det er ikke helt min stil å ha en hage hvor alt matcher... Selvfølgelig synes jeg også det er fantastisk. Men man går liksom glipp av så mange flotte blomster når man begrenser blomsterprakten til ett par farger. Og det tør jeg rett og slett ikke å ta sjansen på!
Etter ett par dager borte fra hagen, så er det en fryd å komme hjem å se den sånn som dette:



Og etter løkene, så kommer valmuene og kornblomsten. Deretter kommer riddersporene og rosene og deretter... og deretter... Men så er det jo litt spennende å se hva som kommer opp i år. Det ser ut som at noen av rosene mine ikke har klart seg. Og dessverre ett par av klematisene. Det har jo vært en lang og kald vinter nesten fri for snø. Bra med tanke på sneglene, men trist med tanke på rosene man hadde gledet seg til skulle bli enda større i år enn i fjor.

Men aldri så galt er det godt for noe: Nå har jeg jo en god unnskyldning for å dra på hagesenteret igjen...:)







Jeg har også alltid drømt om en hage full av sommerfugler. Derfor kommer jeg senere til å blogge litt om erfaringene jeg gjør underveis der. Mange blogger om humler, - til og med politikerne har begynt å se på saken. Men enn så lenge, så starter jeg min egen lille private sommerfugl-kampanje her!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...