søndag 26. mai 2013

Dagens hageidyll

Da var nok en herlig dag i hagen over. Igjen. Og nå er det meldt ett par dager med regn og torden, og det er jo like greit når en allikevel skal på jobb. Neste helg er det meldt bra igjen; så har vi egentlig noe å klage over? Regn er jo bra for både gress og planter. Også får en gjort litt ting inne også, så slipper man å ha dårlig samvittighet for det. 

På bildet under har jeg fått med meg to som stadig holder meg med selskap når jeg er ute i hagen. Det er så koselig. Også en meitemark. Meitemarkene tar jeg alltid godt vare på, og de er det mange av. Jeg virkelig koser meg når det dukker opp biller og edderkopper, og DE STORE MEITEMARKENE, da! Da vet jeg at plantene mine blir tatt godt vare på!


Men nå som jeg har fått tak i Nemaslug, så er det jo ikke en snegle å se. Jeg tok fire stykker her for ett par uker siden, men etter det, så har jeg faktisk ikke sett en eneste en i hagen min. Og det er jo veldig bra. Men om det skulle dukke opp en, så er jeg bevæpnet!

Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...