lørdag 10. august 2013

Nye blomsterbed og flott uteplass:)

Da har vi endelig fått fylt opp de nye blomsterbeddene med jord. Hele tre fulle tilhengerlass har vi skuffet på. Jorda ble kjøpt på Kastet gjenvinningsstasjon (Sandefjord), så plantene bør nok gjødsles litt når de plantes. Det er godt når jobben er gjort, og en kan sette seg ned med en kopp kaffe og nyte synet med god samvittighet. En ny start, liksom: ikke et ugress å se!

Og nå begynner den morsomme jobben. Nemlig å finne ut hvilken plante som skal stå hvor. Høyde, farger og blomstringstider skal komponeres. Mitt favorittpuslespill:)




Og med mitt nye uterom med tak over, så kan jeg sitte ute selv om det regner.

Tusen takk, kjære mannen min som er så fantastisk snill og snekre sånne ting til meg. Jeg skal lage mange gode middager som jeg skal servere deg der ute i den lune kroken, - også i ruskevær:)

Ha en strålende kveld:)
Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...