torsdag 23. april 2015

Påskeliljer

Nå kommer endelig påskeliljene. De lyser opp i bedene som mange små soler, de er en fryd for øyet. Jeg har prøvd å utvide med forskjellige sorter som blomstrer litt etter hverandre. Da varer jo gleden litt lenger.

Her er det bilde av en sort jeg ikke vet navnet på. Jeg hadde egentlig bestilt en annen sort, men denne kom istedenfor. Hvis du vet navnet på en som ligner, så legg gjerne igjen en kommentar:)
Denne vet jeg ikke navnet på. Jeg hadde egentlig bestilt en annen sort, men denne var like spennende.



Under her er det bilde av sorten 'Jetfire'. Den er litt lavere enn de andre påskeliljene, og blomstene er sånn ca. mellomstore.
Sorten 'Jetfire'


Her er bilde av en sort som heter 'Icefollies'.
'Icefollies'
 Og her er en helt "vanlig" gul med rent gule blomster.
'Carlton'




Ha en fin dag:)
Solveig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...