mandag 19. mai 2014

Tulipan sylvestris

Denne tulipanen er helt fantastisk. Den lyser opp med sin knall gule farge, og ryktene sier at de bare blir flere og flere med årene. Den står helt på toppen oppå stienbedet mitt, og strekker hodet etter kveldssola. Et fantastisk skue som egentlig ikke kan gjengis på ett par foto. Men å sitte i hagen og nyte synet er noe alle burde oppleve. Det er en av de små tingene i livet som man bør stoppe opp for... Et stort SUKK fra meg....




Ha en strålende kveld:)
Solveig

2 kommentarer:

  1. Ja, dei er kjempefine. Har lyst opp her hos meg og, står litt i utkanten av hagen, er avblomstra no. Kjem nok trufast tilbake neste år og. :)

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte noen løker av denne i høst. En blomst fikk jeg i år, og regner med flere til neste år :-). Kjempefin er den og flott at den sprer seg bra (får jeg håpe). Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...