onsdag 12. juni 2013

Frø i jorda og nye hagehansker:)

Da har jeg fått frøene til riddersporene ned i jorda. Og det er bare og vente. Og vente.... og vente... for det tar 1-3 mnd før de spirer skal man tro det som står på frøpakkene. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

Jeg endte opp med de gode, gamle Jiffy-pottene. Det var så fryktelig grisevær i dag, så ble greiere å ordne det inne og slippet griset med jorda. Men har fungert veldig bra tidligere.


Å så frø er for meg et tegn på noe nytt. Noe nytt og spennende jeg ikke nødvendigvis vet hvordan blir. Jeg vet jo at det spirer, og at planten skal se ca. sånn ut. Men en vet jo aldri før den har blomstret for første gang.

Og favoritthagehanskepar nummer tre er innkjøpt :) sammen med en ny hagespade.


Ellers så ser det ut til at det i natt blir en skikkelig rotbløyte, og det skal man jo ikke takke nei til. Men at det kom i dag før jeg rakk å ta bilde av den rosa valmuen min, var jo litt utgjort, da. Håper den klarer regnet.

Ha en fin kveld:)
Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...