mandag 1. juni 2015

Vårtreff i Botanisk Hage

Man kan jo ikke gå glipp av vårtreffet i Botanisk Hage. Det er jo klart. Og man heller ikke dra tomhendt hjem. Så da gjorde jeg ikke det.

Jeg fikk tak i noen godsaker til steinbedet mitt.


Ett par fuchsiaer med store blomster.

Kinesisk gressløk som visstnok skal ha en smak av hvitløk.


Ellers var det ett par andre som forøvrig ikke var til salgs, men som sto i sin beste vårblomstring i hagen, og havnet dermed på ønskelisten min.

Den mest fantastiske trepion jeg har sett noen gang:) To meter høy. 

En duppesoleie som jeg skal få avlegger av snart:)






Ha en strålende kveld:)
Solveig

1 kommentar:

  1. Det var litt av en fangst, så et par stk som jeg også godt kunne tenke meg. Skal på planteloppemarked i hagelaget i regnværet i kveld så da blir det bare å lete.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...