mandag 7. april 2014

Narciss 'Ice Follies'

Endelig springer de etterlengtede narcissene ut. Dette er en sort som heter 'Ice Follies'. Løkene kjøpte jeg fra Zimtrade.no i høst. Jeg har lang og god erfaring med god kvalitet på løkene derfra. Da jeg kom fra jobb, sto termostaten oppunder taket på verandaen på 23,6°C. Da er det kjipt og ikke kunne nyte det, men haste videre til fritidsaktiviteter. Da jeg kom hjem, var det skyet til og varmen var vekk. ...og slik går no dagan...




Ha en fin kveld.:)
Solveig

2 kommentarer:

  1. Så flott påskelilje :-). Jeg satte mange forskjellige narcisser høsten 2012, men kun en sort stikker bladene over jorda i år. De fikk for mye væte, tror jeg. Men til høsten prøver jeg igjen :-). Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Takk for det:) flott uke til deg og. Håper du har bedre vær enn jeg har nå...
    Ikke gi deg med påskeliljene. Begynn med noen hardføre, det har jeg gjort. En sort som heter Carlton. Så har jeg prøvd denne i år, og så håper jeg den kommer igjen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...