torsdag 24. oktober 2013

Fremdeles noen lyspunkter

Jeg nyter hvert eneste lille lyspunkt hver dag nå. Plutselig en dag har alt fryst til is, og våkner ikke før til våren igjen. Det er en ganske kjedelig tanke, egentlig, så jeg prøver å ikke tenke på det.
Men i jakten på lyspunkter har jeg sett at jeg har en tendens til å gjenta meg selv med bilder av de samme blomstene... Ja, ja... dere får bare holde ut. Eller nyte det. Om ikke lenge er det bare bilder av frost og snø. Men det kan jo være vakkert det og.

Her er iallefall et bilde av min vakre klematis tangutica. Igjen. Og igjen... Den holder ut, men det er ikke mange blomstene igjen på den nå.


Og en liten "kompis" jeg fikk av ei venninne for noen år siden. Han synes nok det begynner å bli litt vel kaldt ute...

(Der avslørte jeg også at jeg har løvetann)


Ha en fin kveld:)
Solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...